مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:452021-01-16سياسي

بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از پروژه های قطار شهری مشهد


رییس سازمان بازرسی کل کشور از پروژه های قطار شهری مشهد از جمله نقطه اتصال خطوط دو، سه و چهار مترو مشهد با همراهی شهردار و بازرس کل استان خراسان رضوی بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت و مشکلات آن قرار گرفت.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور از پروژه های قطار شهری مشهد از جمله نقطه اتصال خطوط دو، سه و چهار مترو مشهد با همراهی شهردار و بازرس کل استان خراسان رضوی بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت و مشکلات آن قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در جریان این بازدید با بیان اینکه طبق گزارش شهردار مشهد حفر تونل خط چهار، دو سال زمان می برد، گفت: با وجود اینکه بنا بود اعتبارات لازم برای ساخت مترو 50 درصد از سوی دولت و 50درصد از سوی شهرداری تامین شود و در سال های گذشته نیز دولت رقم قابل توجهی به این پروژه اختصاص داده بود اما در سال های اخیر اعتبارات تخصیص یافته خصوصا با افزایش هزینه ها اصلا جوابگو نیست.

رییس سازمان بازرسی کل کشور هزینه احداث و تجهیزات لازم هر کیلومتر مترو در حال حاضر را 1000 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: منابع مالی که شهرداری برای تکمیل پروژه در نظر گرفته، بخشی مربوط به تهاتر مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی به میزان 5 هزار میلیارد تومان است و بخشی نیز تمدید اورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از پروژه های قطار شهری مشهد

بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از پروژه های قطار شهری مشهد