مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:452021-01-16حوادث

راه اندازی سامانه پایش تصویری برای مقابله با تخلفات رانندگی در کیش


رییس پلیس راهور کیش از راه اندازی سامانه پایش تصویری و مرکز مانیتورینگ در پلیس راهور با هدف جلوگیری از سوانح و تصادفات رانندگی در جزیره کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، بهرام ایمانی نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم بالای حوادث رانندگی کیش در 9 ماه اخیر گفت: بر اساس بحث مهندسی ترافیک ما یک مثلث ترافیکی داریم که مثلث حادثه ساز تعریف شده است.

بر اساس آن انسان، وسیله نقلیه و راه، سه ضلع این مثلث هستند و در جزیره کیش بر اساس بررسی و تجزیه تحلیل کارشناسان حوزه پلیس راهور د در 9 ماهه اخیر اصلی ترین عامل حوادث ترافیکی ما، انسانی است که شاید در سرزمین اصلی عامل راه یا وسیله نقلیه تأثیرگذار باشد اما  با توجه به شرایط و برند خودروهایی که از ایمنی خاصی در کیش برخوردار هستند، عامل انسانی، عامل موثر در تصادفات بوده که این مساله بسیار ناخوشایند و  نگران کننده است.

رییس پلیس راهور کیش در ادامه با اشاره به برخی از عوامل اصلی تصادفات در جزیره کیش گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت غیر مجاز به میزان 45 درصد و عدم رعایت حق تقدم به میزان 40 درصد، عوامل اصلی تصادف ها هستند.

وی افزود: بیشتر تصادف ها در12 ساعت روز  و در روز های چهارشنبه و پنجشنبه به وقوع پیوسته است که این نشان دهنده  افزایش تعداد مسافران در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه پایش تصویری برای مقابله با تخلفات رانندگی در کیش

راه اندازی سامانه پایش تصویری برای مقابله با تخلفات رانندگی در کیش