مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:302021-01-16دانش

روح افزا: در نظام اسلامی جیب مرد برای همسرش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان جهاد اسلامی دانشگاه یزد، 18 دی ماه طی نشستی که با روح افزا، پژوهشگر حوزه زنان در مورد فمنیسم علیه زنان برگزار شد، - فعال و کنشگر حوزه زنان گفت: در غرب زن ها زجر می کشند و کودکان دچار عقده های عاطفی زیادی هستند؛ اما در نظام اسلامی جیب مرد برای همسرش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان جهاد اسلامی دانشگاه یزد، 18 دی ماه طی نشستی که با روح افزا، پژوهشگر حوزه زنان در مورد فمنیسم علیه زنان برگزار شد، به سوالاتی از قبیل چه شد که فمنیسم به تبعیض جنسیتی رسید؟، وضعیت فمنیسم در ایران، تامین معاش ظلم در حق مرد نیست؟، سپردن تربیت فرزند به پدر خانواده و کار کردن زن (جابجایی وظایف)، تقسیم هزینه زندگی بصورت 50-50 بین زن و شوهر و نیازی عاطفی آری نیاز مادی خیر؟ پاسخ داده شد.

روح افزا در ابتدا گفت: از زمانی که زن ها به عنوان ابزار اقتصادی وارد جریان کار شدند، به دنبال امتیاز های بیشتری در جامعه رفتند و از قرن 18 اقداماتی در این مورد صورت گرفت؛ اما کسانی که از زن به عنوان ابزار استفاده می کردند، حاضر نبودند به آن ها موقعیتی بدهند و برنامه را به سویی پیش بردند که از پتانسیل زنانگی خانم ها استفاده شود و در اینجا مسئله جنسیت مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح افزا: در نظام اسلامی جیب مرد برای همسرش است

روح افزا: در نظام اسلامی جیب مرد برای همسرش است