مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:252021-01-16سياسي

اهتمام جدی به رعایت حلال و حرام و توجه به رضایت اهل بیت(ع)


استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم رعایت حلال و حرام افزود: باید مراقب باشیم و زندگی هایمان را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مطابق رضایت حضرت زهرا (س) باشد.

- قم- استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم رعایت حلال و حرام افزود: باید مراقب باشیم و زندگی هایمان را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مطابق رضایت حضرت زهرا (س) باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا استادی ظهر شنبه در جلسه عزاداری ایام فاطمیه که به صورت مجازی برگزار شد، هدف از تشکیل جلسات عزاداری ایام فاطمیه را شناخت جایگاه این بانوی عظیم و اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: هر چه شناخت زیادتر شود، محبت بیشتر شده و هر چه محبت بیشتر شود، اطاعت بیشتر خواهد شد.

وی یکی از راه های شناخت حضرت زهرا (س) را مراجعه به قرآن عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت علی (ع) و علمای شیعه و سنی ایشان را معرفی کرده اند و باید به این مسائل رجوع کنیم تا آن شخصیت عظیم را به خوبی بشناسیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان کرد: در تعریف قرآن و اهل بیت (ع) مثل ما نیست که جانب انصاف را کنار گذاشته باشد، بلکه آن چیزی که وجود دارد را بیان می کند، ما در تعریف ها و یا انتقادهای خود آنچه هست را نمی گوییم و عادلانه رفتار نمی کنیم و حق مطلب را نمی گوییم و گاهی کمتر گاهی بیشتر می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی به رعایت حلال و حرام و توجه به رضایت اهل بیت(ع)

اهتمام جدی به رعایت حلال و حرام و توجه به رضایت اهل بیت(ع)