مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:102021-01-16اجتماعي

ورود سامانه بارشی تازه از 30 دی/ پیش بینی رگبار برف و باران و کاهش محسوس دما


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از 30 دی با ورود سامانه بارشی فعال از شمال غرب به کشور بارش در شمال غرب آغاز می شود و روز یکم بهمن فعالیت این سامانه در شمال غرب و غرب، - محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، روز یکشنبه 27 دی در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد همچنین دامنه های جنوبی البرز در استان های البرز، قزوین، زنجان و تهران بارش پراکنده داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 29 دی در برخی نقاط استان های واقع در غرب و شمال غرب بارش برف و باران ادامه دارد.

* خیزش گرد و خاک روی خلیج فارس، بوشهر و جنوب خوزستان وی بیان کرد: از اواخر وقت امروز و روز آینده با توجه به افزایش سرعت باد بر روی شمال عربستان، خیزش گرد و خاک روی خلیج فارس، بوشهر و جنوب خوزستان پیش بینی می شود.

* وزش باد شدید در برخی مناطق جنوب شرق اصغری گفت: از دوشنبه بعد از ظهر تا اواخر هفته به تناوب دریای خزر مواج است و همچنین شرق و مرکز خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان از بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه مواجه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی تازه از 30 دی/ پیش بینی رگبار برف و باران و کاهش محسوس دما

ورود سامانه بارشی تازه از 30 دی/ پیش بینی رگبار برف و باران و کاهش محسوس دما