مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:552021-01-16ورزشي

تعطیلی اردوهای سامبو و پنجاک سیلات پس از تعویق بازی های داخل سالن آسیا


مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از تعطیلی اردوهای سامبو و پنجاک سیلات پس از به تعویق افتادن بازی های داخل سالن آسیای تایلند خبر داد.

- مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از تعطیلی اردوهای سامبو و پنجاک سیلات پس از به تعویق افتادن بازی های داخل سالن آسیای تایلند خبر داد.

یاشار میردامادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در بازی های داخل سالن که قرار بود اواخر اردیبهشت سال آینده در تایلند برگزار شود، برنامه ریزی های لازم برای تشکیل تیم های ملی سامبو و پنجاک سیلات تدوین شد و قرار بر این بود اردوی آماده سازی این دو تیم از بهمن ماه آغاز شود که با تعویق بازی ها فعلا اردویی برگزار نمی شود.

وی افزود: به تعویق افتادن این بازی ها، فرصت مناسبی فراهم می کند تا با برنامه ریزی بهتری کارها را پیش ببریم و عجله ای در برگزاری اردوها نداشته باشیم.

میردامادی گفت: با توجه به این که قرار است مسابقات در اسفند 1400 برگزار شود، یک سال فرصت داریم تا با برنامه ریزی بهتر بازیکنان این دو تیم را برای بازی های داخل سالن آماده و به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان از شروع رقابت های لیگ برتر ورزش های رزمی از اوایل سال آینده خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه ریزی های لازم توسط سازمان لیگ انجام شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اردوهای سامبو و پنجاک سیلات پس از تعویق بازی های داخل سالن آسیا

تعطیلی اردوهای سامبو و پنجاک سیلات پس از تعویق بازی های داخل سالن آسیا