مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16دانش

ثبت سومین اختراع بین المللی محققان دانشگاه سمنان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت سومین اختراع بین المللی محققان دانشگاه سمنان در سطح بین المللی خبر داد و گفت: اختراع «غشای نانوکامپوزیتی در پیل سوختی متانول مستقیم، - ایسنا/سمنان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت سومین اختراع بین المللی محققان دانشگاه سمنان در سطح بین المللی خبر داد و گفت: اختراع غشای نانوکامپوزیتی در پیل سوختی متانول مستقیم،(Nanocomposite memane for direct methanol fuel cells) با مشارکت دانشگاه سمنان و محققان دانشکده شیمی در اداره ثبت اختراعات آمریکا (US Patent) به ثبت رسید.

سیف الله سعدالدین27دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دکتر علی عموزاده و تیم همکار وی با مشارکت دانشگاه سمنان موفق به ثبت نهایی اختراع غشای نانوکامپوزیتی در پیل سوختی متانول مستقیم،(Nanocomposite memane for direct methanol fuel cells) در اداره ثبت اختراعات آمریکا به شمارهUS10873100B2 شدند.

وی افزود: این اختراع که از محل حمایت های مالی کانون پتنت ایران بهره مند شده بود، پس از طی مراحل سخت و دقیق داوری و با استناد به ماهیت نوآوری و تیم توانمند علمی ، خوشبختانه به نتیجه رسید و درتاریخ 22 دسامبر 2020 موفق به اخذ گرنت و ثبت نهایی شد .

دکتر علی عموزاده مخترع و مدیر این تیم تحقیقاتی با اشاره به اینکه پایان یافتن سوخت های فسیلی، آلایندگی زیست محیطی آنان و وابستگی شدید بشر به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سومین اختراع بین المللی محققان دانشگاه سمنان

ثبت سومین اختراع بین المللی محققان دانشگاه سمنان