مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16اجتماعي

نبود زیرساخت عاملی برای بی تمایلی سنگ شکن ها برای خروج از حریم شهر بجنورد


معاون پایش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: نبود زیرساخت های عاملی برای بی تمایلی سنگ های شکن ها برای خروج از حریم شهر بجنورد است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پایش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: نبود زیرساخت های عاملی برای بی تمایلی سنگ های شکن ها برای خروج از حریم شهر بجنورد است.

هراتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه 15 واحد سنگ شکن در این استان فعالیت می کنند، اظهارکرد: از این تعداد سه واحد در حریم شهر بجنورد و مابقی چسبیده به حریم این شهر قرار دارند.

وی تاکیدکرد: واحدهایی که در حریم شهر قرار دارند باید از خارج و در فاصله مناسب طبق استاندارد قرار گیرند.

هراتی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شهر پاکی از لحاظ هوا داشته باشیم باید واحدهای سنگ شکن چسبیده به حریم شهر نیز در فاصله دورتری قرار گیرند چراکه بالاخره فعالیت آن ها بر روی کیفیت هوای شهر تاثیرگذار است.

وی افزود: اما برای اینکه این واحدها از مکان های فعلی خود خارج شوند در مکان جدید باید زیرساخت های لازم برای ادامه فعالیت همچون راه دسترسی، برق و آب نیز ایجاد شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی چند سال گذشته تعدادی از سنگ شکن هایی که در حریم شهر قرار داشتند نقل مکان کرده ولی در حریم چسبیده به شهر قرار گرفتند که علت آن نیز بحث زیرساخت ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت عاملی برای بی تمایلی سنگ شکن ها برای خروج از حریم شهر بجنورد

نبود زیرساخت عاملی برای بی تمایلی سنگ شکن ها برای خروج از حریم شهر بجنورد