مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16سياسي

متهم کردن گردشگری به گسترش فساد عادلانه نیست


به دنبال اظهارات ائمه جمعه و برخی علمای دینی در استان های یزد و اصفهان درباره «فساد در بومگردی ها»، رییس کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: - به دنبال اظهارات ائمه جمعه و برخی علمای دینی در استان های یزد و اصفهان درباره فساد در بومگردی ها ، رییس کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: نزدیک به دو سال است گردشگری کشور به واسطه چندین بحران سیاسی، اجتماعی و بهداشتی از جمله خروج یکسویه (آمریکا) از برجام، اعتراض، ترور، خطای انسانی و کرونا مضمحل شده و دریغ از یک جمله امیدبخش که از تریبون نماز جمعه برای حمایت از معیشت فعالان این صنعت گفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خطبه های نمازجمعه محمدآباد گفت: در برخی از بوم گردی ها اشاعه فساد مشاهده می شود و این برای آینده استان خطرناک است و نباید اجازه داد به اسم گردشگری، کار ضد فرهنگی در یزد انجام شود.

این بوم گردی های بی در و پیکر مدتی است در یزد رایج شده و این خانه های سنتی آن هم بدون پیوست فرهنگی اسلامی، در برخی موارد برای آینده خطرناک هستند.

این بومگردی ها، کویرنوردی ها و تورهایی که بدون پیوست فرهنگی و بدون رعایت موازین شرعی انجام می گیرد، برای آینده یزد بسیار خطرناک است و یزد به عنوان دارالعباده باید مورد توجه مسؤولان حکومتی باشد و اجازه ندهند این گونه تغییر و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم کردن گردشگری به گسترش فساد عادلانه نیست

متهم کردن گردشگری به گسترش فساد عادلانه نیست