مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:252021-01-16اقتصادي

ساماندهی مسافرکشان غیررسمی تا وضعیت نامطلوب حمل ونقل شهری


در نشست بررسی مشکلات حمل ونقل شهری و برون شهری شهرستان رشت با اشاره به وضعیت نامطلوب حمل ونقل شهری به ساماندهی مسافرکشان غیررسمی تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرماندار رشت پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات حمل ونقل شهری و برون شهری شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری رشت با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: اگر به ارکان توسعه هر جامعه نگاه کنیم یکی از مهم ترین شاخص ها، بحث حمل ونقل جاده ای و خدمات درون شهری و جابجایی مسافر و ترغیب و تشویق مردم به استفاده از خودروهای عمومی است.

علی فتح اللهی با بیان اینکه ترغیب و تشویق مردم به استفاده از حمل ونقل عمومی در کاهش آلودگی ها و رفع مشکلات سیستم امنیتی اعصاب و روان بسیار حائز اهمیت است افزود: هراندازه حمل ونقل جاده ای در هر جامعه توسعه فراگیر داشته باشد و قابل دسترس در تمام نقاط شهری و روستایی باشد می تواند به ارائه خدمات بهینه و کاهش هزینه های خانواده ها تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه در کشور ما قیمت خدمات و خودروها تناسب ندارد تصریح کرد: در قبال پرداخت کرایه ها، اگر به مباحثی ازجمله قیمت خودرو، استهلاک و .

را ملاک قرار دهیم متوجه می شویم که رقم باقی مانده برای راننده به نحوی نیست که بتواند طی 10 سال خودرو را مجدد تبدیل به احسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مسافرکشان غیررسمی تا وضعیت نامطلوب حمل ونقل شهری

ساماندهی مسافرکشان غیررسمی تا وضعیت نامطلوب حمل ونقل شهری