مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:002021-01-16سياسي

رییس جمهور قانون امر به معروف و نهی از منکر را نمی پذیرد


رییس جمهور قانون امر به معروف و نهی از منکر را نمی پذیرد اما حقوق شهروندی را که از زبان انگلیسی به فارسی ترجمه شده است را می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی آقا تهرانی، ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران و فعالان حوزه فرهنگ چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رؤسای سابق کمیسیون فرهنگی بر این باور بودند که فرهنگ قانون بردار نیست و باید رهایش کرد تا به خودی خود درست شود، گفت: متأسفانه برخی از روحانیون نیز بر همین باورند که این دیدگاه 100 درصد غلط است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: کمیسیون فرهنگی مشکل مبنایی دارد و تعداد افراد حاضر در این کمیسیون کم است زیراکه نه سفر خارجی و نه پرستیژ دارد لذا افراد امیدی برای شرکت در این کمیسیون ندارد و با کمبود نیرو مواجه هستیم.

آقاتهرانی با بیان اینکه مشکلات عدیده کمیسیون فرهنگی با تعویض رییس مجلس هم درست نمی شود اما این امر دلیل بر مأیوس شدن نیست، اظهار کرد: در حال حاضر کمیسیون فرهنگی با 14 نفر اداره می شود که تنها 10 نفر از این تعداد نیز فعال می باشند و پیش رفت در مسائل فرهنگی کشور با این تعداد نیرو شق القمر است.

وی گفت: در همه کمیسیون ها باید جلساتی بین رییس و اعضا برگزار شود که قبل از این برگزار نمی شد اما در حال حاضر به رییس قوه مقننه پیشنهاد شد با ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور قانون امر به معروف و نهی از منکر را نمی پذیرد

رییس جمهور قانون امر به معروف و نهی از منکر را نمی پذیرد