مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:552021-01-16اقتصادي

سوخت دوم صنایع همدان ذخیره سازی شده است


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از تأمین سوخت دوم برای صنایعی که از گاز طبیعی استفاده می کنند، خبر داد و گفت: در صورت قطع احتمالی گاز طبیعی، - ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از تأمین سوخت دوم برای صنایعی که از گاز طبیعی استفاده می کنند، خبر داد و گفت: در صورت قطع احتمالی گاز طبیعی، سوخت جایگزین تولیدکنندگان کالا و خدمات پیش بینی و ذخیره سازی شده و آماده تحویل است تا وقفه ای در روند تولید ایجاد نشود.

امین روستایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی برودت هوا، افزایش مصرف گاز طبیعی و به تبع آن کاهش فشار گاز، امکان قطعی گاز مصارف صنعتی وجود خواهد داشت که با تدابیر اندیشیده شده سوخت دوم و جایگزین برای این مراکز تأمین می شود.

وی با اشاره به اینکه لازمه تخصیص سوخت دوم ثبت نام در سامانه سدف است، افزود: این سوخت با اولویت بندی، به عنوان ذخیره و با مدت زمان 7 تا 15 روزه در اختیار مصرف کنندگان استان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سامانه سدف مطابق دستورالعمل ماده 44 آیین نامه اجرایی مفاد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالاوارز و فرآورده های نفتی با هدف کنترل و مدیریت توزیع بهینه سوخت و فرآورده های نفتی یارانه ای ایجاد شده است و بدون طی کردن مراحل لازم ثبت درخواست، امکان ارائه سوخت به هیچ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت دوم صنایع همدان ذخیره سازی شده است

سوخت دوم صنایع همدان ذخیره سازی شده است