مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:552021-01-16اقتصادي

سیر تا پیاز رازهای بانکی خراسان جنوبی/ فعالان اقتصادی بخوانند


طی جلسه ای با موضوع روند مقایسه سپرده های بانکی خراسان جنوبی باتسهیلات پرداختی پس از کسر ذخائر قانونی، سیر تا پیاز اعتبارات و دستورالعمل های بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: بیست و هشتمین جلسه کمیته کارشناسی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با موضوع روند مقایسه سپرده های بانکی استان با تسهیلات پرداختی پس از کسر ذخائر قانونی، مازاد یا کمبود به تسهیلات پرداختی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند برگزار شد.

محسن احتشام، رییس اتاق بازرگانی بیرجند و دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در این جلسه با بیان اینکه بر اساس آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی، بانک های استان تا پایان شهریور ماه 99 بیش از 88.

66 درصد تسهیلات پرداخت کرده اند، افزود: حدود 10 درصد بیشتر از میانگین کشوری در استان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تفکر توسعه گرایی، تحقق گرایی و کارگشایی اولین شرط موفقیت در تولید و صنعت است، افزود: خوشبختانه برخی از بانک های استان در زمینه پرداخت تسهیلات و همکاری با واحدهای تولیدی عملکرد خوبی داشته اند که نیازمند تقدیر و تشکر است.

شرایط ورود سرمایه گذار متمکن تسهیل شود مهری دستجردی، مسئول دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز رازهای بانکی خراسان جنوبی/ فعالان اقتصادی بخوانند

سیر تا پیاز رازهای بانکی خراسان جنوبی/ فعالان اقتصادی بخوانند