مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:402021-01-16سياسي

شناسایی هویت یک شهید گمنام در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار ناصر باباخانی، با بیان اینکه شهید محمدیار محمودی از شهدای لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی است که در منطقه عملیاتی زبیدات به مقام شامخ شهادت نائل آمده، - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از شناسایی هویت شهید محمدیار محمودی از طریق آزمایش دی.

ان.

ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار ناصر باباخانی، با بیان اینکه شهید محمدیار محمودی از شهدای لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی است که در منطقه عملیاتی زبیدات به مقام شامخ شهادت نائل آمده، گفت: هویت این شهید گمنام که از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس است، از طریق آزمایش دی.

ان.

ای شناسایی شد.

باباخانی اضافه کرد: پس از تایید هویت این شهید گمنام، جمعی از مسئولان استان با حضور در منزل شهید محمدیار محمودی خبر شناسایی این شهید والامقام را به خانواده وی ابلاغ کردند.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد بازگرداندن یا بازنگرداندن پیکر این شهید والامقام به استان با خانواده شان است.

باباخانی ادامه داد: پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تفحص و عدم امکان شناسایی هویت وی، سال 1394 در شهر اسلام شهر آق گل از توابع شهرستان ملایر به عنوان شهید گمنام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هویت یک شهید گمنام در کرمانشاه

شناسایی هویت یک شهید گمنام در کرمانشاه