مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:102021-01-16اجتماعي

تداوم وزش باد گرم تا سه شنبه هفته جاری در گیلان


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم وزش باد گرم در استان تا صبح روز سه شنبه، گفت: سرعت وزش باد در روز دوشنبه شدید خواهد بود.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان دهنده تداوم فعالیت جریانات جنوبی و وزش باد گرم در استان گیلان است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس تا صبح سه شنبه هفته جاری به تناوب شاهد وزش باد در استان گیلان خواهیم بود، افزود: روز دوشنبه نیز وزش باد گرم در بعضی از ساعات شدید یا بسیار شدید پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: همچنین در این مدت با گذر امواج ناپایدار از منطقه شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

وی، گفت: برای امروز (شنبه) آسمان اکثر مناطق استان گیلان صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد گرم پیش بینی شده که از عصر و شب با افزایش ابر در برخی نقاط شاهد رگبار پراکنده و احتمال وقوع رعد و برق پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به افزایش 6 تا 10 درجه ای دمای هوای استان گیلان در این مدت، اضافه کرد: فردا نیز آسمان استان گیلان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده که شرایط وقوع رگبار پراکنده باران فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وزش باد گرم تا سه شنبه هفته جاری در گیلان

تداوم وزش باد گرم تا سه شنبه هفته جاری در گیلان