مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:352021-01-16اقتصادي

شهرداری ها برای مزایده املاکشان به بورس کالا بیایند/کشف قیمت منصفانه می شود


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه شهرداری ها برای مزایده املاکشان به بورس کالا بیایند، گفت: بورس کالا مرجعی است که کلیه اطلاعات معتبر و موردنیاز را در اختیار دو طرف معامله می گذارد.

- حمید میرمعینی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه چند نهاد از جمله شرکت عمران پردیس، بانک اقتصاد نوین و وزارت دفاع با عرضه املاک و زمین مازاد خود در بورس کالا، آغازگر راهی شده اند تا دیگر بانک ها و نهادها نیز از این شیوه برای فروش املاک خود استفاده کنند.

فعالیت تابلوی املاک و مستغلات بورس کالا را چگونه ارزیابی می کنید؟، اظهار داشت: بورس کالا، سازمان تشکل یافته و قاعده مندی است که در قیاس با شیوه معمول برگزاری مزایده ها، شفافیت بیشتر و سازوکار کاراتری دارد.

نکته بعد، بحث اطلاع رسانی و تحلیل است که فعالان و کارشناسان حوزه بورس باعث پخته تر شدن موضوع معاملات املاک می شوند که این موضوع درنهایت موجب کشف قیمت مناسب و منصفانه می گردد.

وی تاکید کرد: بنابراین بورس ها، واسطه های معاملاتی شفاف تری در انجام مزایده ها هستند.

در دنیا، بورس های مختلفی داریم که مرجع مناسبی برای قیمت گذاری هستند و بر این اساس بورس کالای ما نیز می تواند مرجع خوبی برای کشف قیمت املاک و مستغلات در سراسر کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها برای مزایده املاکشان به بورس کالا بیایند/کشف قیمت منصفانه می شود

شهرداری ها برای مزایده املاکشان به بورس کالا بیایند/کشف قیمت منصفانه می شود