مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:452021-01-16سياسي

آخرین وضعیت حرم امام علی (ع) + عکس


ستاد بازسازی عتبات عالیات همزمان با روزهای شهادت حضرت فاطمه (س) موفق شد چند «ریزپروژه» از طرح بزرگ توسعه حرم امام علی (ع) در شهر نجفِ عراق را با وجود کرونا به پایان برساند.

- ستاد بازسازی عتبات عالیات همزمان با روزهای شهادت حضرت فاطمه (س) موفق شد چند ریزپروژه از طرح بزرگ توسعه حرم امام علی (ع) در شهر نجفِ عراق را با وجود کرونا به پایان برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، طرح بزرگ توسعه حرم امام علی (ع) به نام صحن و شبستانِ حضرت زهرا (س) هم اکنون با همت 350 کارگر، استادکار و مهندس ایرانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال تکمیل است.

پایان طرح نورپردازی و روشنایی محوطه بیرونی، نصب شیشه های ضدگلوله و جان پناه، نصب هندریل ها و شیشه های داخلی طبقه همکف و پایان فعالیت های معماری مربوط به سردر شمالی طرح که یکی از ورودی های اصلی صحن و شبستان حضرت زهرا (س) محسوب می شود، بخشی از اقدامات صورت گرفته از زمان بازگشایی کارگاه این طرح در دوران کرونا است.

در این دوران کار ساخت چهار حوض از مجموع 10 حوض و آب نمای پیش بینی شده در این طرح بزرگ به پایان رسیده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حرم امام علی (ع) + عکس

آخرین وضعیت حرم امام علی (ع) + عکس