مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:202021-01-16دانش

مراکز نوآوری دانشگاه ها؛ سکوی پرتاب دانشجویان فناور


مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه شهرکرد تمرکز اصلی مرکز نوآوری این دانشگاه را تربیت دانشجوی فناور دانست و گفت: دانشجو در این مرکز تست اولیه برای ایده خود را انجام می دهد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه شهرکرد تمرکز اصلی مرکز نوآوری این دانشگاه را تربیت دانشجوی فناور دانست و گفت: دانشجو در این مرکز تست اولیه برای ایده خود را انجام می دهد، آن گاه درصورت سنجش تمامی جوانب و بازدهی لازم آن را در ابعاد بزرگتر گسترش دهد.

حسن نوربخش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مرکز نوآوری دانشگاه همه ساله آماده پذیرش ایده های فناورانه دانشجویان است، اظهار کرد: البته ممکن است بسیاری از دانشجویان بسته به موقعیت زمانی و یا محل سکونت خود ایده های خود را به دانشگاه ارائه ندهند.

وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر مرکز نوآوری دانشگاه، مراکز رشد و پارک علم و فناوری نیز پذیرای ایده های دانشجویان و اساتید هستند، افزود: هر تیم که ایده خود را ثبت کند، درجه عالی فناوری به وی تعلق می گیرد، باید خاطرنشان کرد که اعطای درجه از امسال مصوب شده است.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه شهرکرد، تمرکز اصلی مرکز نوآوری دانشگاه را تربیت دانشجوی فناور دانست و تصریح کرد: در واقع این مکان تمرینی برای حضور دانشجو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نوآوری دانشگاه ها؛ سکوی پرتاب دانشجویان فناور

مراکز نوآوری دانشگاه ها؛ سکوی پرتاب دانشجویان فناور