مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:152021-01-16سياسي

خطبه فدکیه فریاد حق طلبی حضرت زهرا (س) است


خطبه فدکیه فریاد حق طلبی حضرت زهرا (س) است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: خطبه فدکیه فریاد حق طلبی حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بعد از رحلت پیامبر (ص) حوادث تلخی رخ داد که از همان زمان، تاکنون جهان اسلام متاثر از آن حوادث است، عنوان کرد: این وقایع چنان بر حضرت زهرا (س) سخت و سنگین آمد که با قلبی مملو از غم و غصه وارد مسجد پیامبر شدند و با سخنرانی بسیار مهم و تاریخی به دادخواهی و یاری طلبی پرداختند که این سخنرانی به عنوان خطبه فدکیه معروف است.

وی با تاکید بر اینکه خطبه فدکیه فریاد حق گویی و حق طلبی حضرت فاطمه زهرا (س)، در طول تاریخ است که در آن درس دین شناسی و دین داری و بیان راه حق و حقیقت است، تصریح کرد: خطبه فدکیه، یک دوره فشرده معارف دین و فلسفه احکام الهی است.

این مسئول با یادآوری این مطلب که خطبه فدکیه، بیان حقایق راستین اسلام ناب محمدی (ص) است که از کلام نورانی حضرت صدیقه کبری (س) تبیین شده است، اظهار کرد: خطبه فدکیه، تجزیه و تحلیل، علل و عوامل بیعت شکنی و انحراف نخبگان و خواص جامعه و سکوت مردم است.

رحیمی یادآور شد: خطبه فدکیه، درس پاسداری از انقلاب اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی و درس دفاع از ولایت است، بنابراین توصیه و تاکید می شود که در این ایام فاطمیه خطیه فدکیه را با توجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه فدکیه فریاد حق طلبی حضرت زهرا (س) است

خطبه فدکیه فریاد حق طلبی حضرت زهرا (س) است