مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:152021-01-16سياسي

استانداری سمنان نگران از وضعیت اعتبارات 1400/ توزیع عادلانه یا اعتراف تلخ


نامه استاندار سمنان درباره بودجه به نمایندگان مجلس حاوی نگرانی آشناگر بابت تخصیص اعتبارات به سمنان است، نامه ای که از ماهیت و بخش تاریک بودجه که برای مردم ناشناخته است سخن می گوید.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: علی رضا آشناگر استاندار سمنان در اقدامی که تقریباً در استانداری سمنان بی سابقه است نامه ای خطاب به چهار نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی می نویسد و در آن پیرامون وضعیت اعتبارات و ساختار بودجه نکات مهمی را متذکر می شود.

در نگاه نخست این نامه بابت نگرانی استاندار در خصوص تخصیص اعتبارات است اما بررسی آن از لحاظ کارشناسی و اقتصادی نکاتی را روشن می سازد که شاید در پس این نامه نهفته باشد و آن این است که استاندار سمنان به خوبی از ساختار بودجه 1400 خبر دارد و می داند که قرار است نخستین سال صده جدید چقدر برای سمنان دشوار آغاز شود.

بودجه دغدغه استانداری سمنان برای بررسی این نامه ابتدا باید متن آن را که توسط روابط عمومی استانداری منتشر شد، بپردازیم و سپس آن را با حضور یک کارشناس اقتصادی مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه این نامه را با هم می خوانیم و بعد از آن به این می پردازیم که چه چیزی باعث نگرانی آشناگر شده و او چه چیزی را در بودجه دیده که مردم عادی نمی توانند ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری سمنان نگران از وضعیت اعتبارات 1400/ توزیع عادلانه یا اعتراف تلخ

استانداری سمنان نگران از وضعیت اعتبارات 1400/ توزیع عادلانه یا اعتراف تلخ