مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:302021-01-16سياسي

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر


رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل از آمادگی دانشگاه های استان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل از آمادگی دانشگاه های استان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

عباس فنی اصل در گفت وگو با ایسنا از آمادگی دانشگاه های استان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: همانند سال گذشته، دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان ستاد دانشجویی گرامیداشت ایام الله دهه فجر انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه های دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور، استان و دانشگاه، پاسخگویی به شبهات و تبیین مواضع انقلاب، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، تجدید میثاق با شهدا و غیره از محورهای اصلی برنامه ها خواهد بود.

فنی اصل با بیان اینکه در سالجاری با توجه به شرایط کرونایی برنامه های فرهنگی در بستر فضای مجازی برگزار شده است، تصریح کرد: در بیشتر برنامه هایی که در بستر فضای مجازی برگزار شده است، از اساتید و اندیشمندان داخلی و خارجی استفاده شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر