مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:252021-01-16اجتماعي

شاهد ترک تحصیل پنهان هستیم/ رتبه خوب استان کرمان در جذب نوآموزان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین دانش آموزان ترک تحصیل و بازمانده از تحصیل را در جنوب استان کرمان داریم، - ایسنا/کرمان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین دانش آموزان ترک تحصیل و بازمانده از تحصیل را در جنوب استان کرمان داریم، گفت: شاهد ترک تحصیل پنهان دانش اموزان هستیم که نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقی بیفتد.

عباس ضیاء صبح امروز 27 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد در زمینه انسداد مبادی بیسوادی در استان اظهار کرد: پوشش دوره پیش دبستانی استان کرمان در سال 93- 92 معادل 32.

8 درصد بوده و در سال گذشته 96 درصد جذب نوآموزان پیش دبستانی را داشتیم و علی رغم وسعت و گستردگی استان کرمان، جزو استان های برتر کشور در پوشش نوآموزان داریم.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا استقبال آنچنانی از سوی والدین در کشور در مقطع پیش دبستانی صورت نگرفت و در استان کرمان باید 64 هزار و 598 نوآموز پیش دبستانی را جذب می کردیم که 39 هزار و 836 نفر معادل 61 درصد را جذب کردیم و در این حوزه نیز جزو چهار استان برتر کشور هستیم.

ضیاء تصریح کرد: باید این نوآموزان جذب شوند و آموزش آنها دنبال و کار سنجش انجام شود که طرح آموزش رایگان و مجازی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد ترک تحصیل پنهان هستیم/ رتبه خوب استان کرمان در جذب نوآموزان

شاهد ترک تحصیل پنهان هستیم/ رتبه خوب استان کرمان در جذب نوآموزان