مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:202021-01-16اجتماعي

آموزش حضوری دروس عملی هنرستانیها از ابتدای بهمن در شهرهای آبی و زرد


مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش به تبیین روند آموزش مجازی هنرستانی ها پرداخت و گفت: البته باید توجه داشت که اجرای دروس کارگاهی، - مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش به تبیین روند آموزش مجازی هنرستانی ها پرداخت و گفت: البته باید توجه داشت که اجرای دروس کارگاهی، عملی و تخصصی هنرستان ها با توجه به ماهیت کارهای عملی و مهارتی در شبکه شاد میسر نیست و با مشکلاتی همراه و لازم است به صورت حضوری برگزار شوند که از ابتدای بهمن ماه این امکان در شهرهای با وضعیت آبی و زرد فراهم شده است.

مصطفی آذرکیش در گفت وگو با ایسنا، به تبیین روند آموزش مجازی هنرستانی ها پرداخت و اظهار کرد: 1663 کانال تخصصی برای 26 رشته شاخه فنی و حرفه ای و 70 رشته شاخه کاردانش در شبکه شاد ایجاد شده است.

بیش از 7500 عنوان محتوای آموزشی در این کانال ها بارگذاری شده است.

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش افزود: هرچند باید توجه داشت که اجرای دروس کارگاهی، عملی و تخصصی هنرستان ها با توجه به ماهیت کارهای عملی و مهارتی در شبکه شاد میسر نیست و با مشکلاتی همراه است.

آذرکیش تاکید کرد: لازم است کارگاه های عملی به صورت حضوری برگزار شوند که از ابتدای بهمن ماه این امکان در شهرهای با وضعیت آبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری دروس عملی هنرستانیها از ابتدای بهمن در شهرهای آبی و زرد

آموزش حضوری دروس عملی هنرستانیها از ابتدای بهمن در شهرهای آبی و زرد