مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:102021-01-16سياسي

پیشرفت خرم دره متناسب با ظرفیت هایش نبوده است


پیشرفت خرم دره متناسب با ظرفیت هایش نبوده است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: پیشرفت خرم دره متناسب با ظرفیت هایش نبوده است.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور صبح امروز (27 دی ماه) در حاشیه بازدید از شهرداری خرم دره، شهرداری را یکی از مجموعه های مهم دانست و عنوان کرد: این مجموعه دارای گستره فعالیت بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر است.

وی با اشاره به اهمیت دقت در شهرسازی، مبلمان و چیدمان شهر را شناسنامه شهر معرفی کرد و ادامه داد: شهرداری نقش مهمی در مبلمان شهری داشته و بنابراین در معرض قضاوت جدی ساکنان و مهمانان شهر قرار دارد که شهر خرم دره هم از این قاعده مستثنی نیست.

امام جمعه خرم دره با اشاره به جایگاه این شهرستان در سطح استان، گفت: خرم دره شهری خاص و در موقعیت ترانزیتی است که مسافران و گردشگران فراوانی در آن حضور پیدا کرده و یا حداقل عبور می کنند که همین امر اهمیت توجه به مؤلفه ها و شاخص­ های شهرسازی و به ویژه توجه جدی به شاخص های فرهنگ دینی متناسب با سیاست های نظام اسلامی را دو چندان می کند.

زاهدی پور با تاکید بر اینکه شهرستان خرم دره متناسب با ظرفیت های فراوان خود رشد نکرده، بنابراین مسئولان استانی و شهرستانی باید اهتمام جدی به تصویب و تخصیص بودجه متناسب با عدالت توزیعی داشته باشند، اضافه کرد: در این صورت این شهرستان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت خرم دره متناسب با ظرفیت هایش نبوده است

پیشرفت خرم دره متناسب با ظرفیت هایش نبوده است