مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:452021-01-16اجتماعي

هوای کرج سالم شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از کاهش آلاینده های هوای استان خبر داد و گفت: احتمالاً این روند تا آخر هفته جاری ادامه داشته باشد.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از کاهش آلاینده های هوای استان خبر داد و گفت: احتمالاً این روند تا آخر هفته جاری ادامه داشته باشد.

فردین حکیمی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در روزهای اخیر به دلیل وارونگی هوا و پایداری جوی و افزایش منابع آلاینده هوا شاهد آلودگی شدید هوای در مناطق مختلف استان بودیم.

حکیمی افزود: این آلودگی در حدی بود که در برخی موارد شاخص آلودگی هوا از مرز 200 هم فراتر رفت و در محدوده بسیار ناسالم قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی ساعات اخیر با وزش باد شاهد کاهش آلاینده های هوای البرز هستیم به طوری که در حال حاضر شاخص کیفی هوای مرکز استان بر روی 79 و در محدوده سالم قرار گرفته است؛ این عدد روز گذشته بر روی 185 و در محدوده ناسالم قرار داشت.

حکیمی افزود: هوای فردیس هم که دیروز برای همه گروه ها ناسالم بود امروز با اندکی کاهش بر روی 110 قرار گرفته و برای گروه های حساس ناسالم است.

وی خاطرنشان کرد: شاخص کیفی هوا در شهرستان ساوجبلاغ هم اکنون بر روی 109 قرار گرفته و برای گروه های حساس ناسالم است؛ روز گذشته این عدد 176 و برای همه گروه ها ناسالم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرج سالم شد

هوای کرج سالم شد