مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:452021-01-16اقتصادي

تغییر سیاست حریم خصوصی واتس اپ به تاخیر افتاد


اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ اجرای سیاست حریم خصوصی جدیدی که اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرده بود را در پی سردرگمی و واکنش منفی کاربران، به تاخیر انداخت.

- اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ اجرای سیاست حریم خصوصی جدیدی که اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرده بود را در پی سردرگمی و واکنش منفی کاربران، به تاخیر انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت واتس اپ در یک پست وبلاگ اعلام کرد ما از افراد بسیاری درباره سردرگمی زیادی که در خصوص آپدیت سیاست حریم خصوصی واتس اپ وجود دارد، شنیدیم و اطلاعات نادرست زیادی منتشر شده که باعث نگرانی شده و مایل هستیم به همه کمک کنیم اصول این پیام رسان و حقایق را درک کنند.

واتس اپ پیش از این از کاربران خواسته بود تا هشتم فوریه با سیاست جدید موافقت کنند اما اکنون این مهلت را تا 15 ماه مه به تعویق انداخته است و تلاش می کند این تغییرات را بیشتر توضیح دهد.

واتس اپ یک پیام رسان رمزگذاری شده سرتاسری است یعنی پیامها تنها توسط ارسال کننده و گیرنده می توانند خوانده شوند و این پیامها در سرورهای فیس بوک – شرکت مادر واتس اپ – ذخیره نمی شوند.

اما واتس اپ با جدیت در حال توسعه پتانسیلهای تجاری است.

سیاست حریم خصوصی به روزرسانی شده در نظر داشت به کاربران اطلاع دهد برخی از کسب و کارها به زودی از سرورهای فیس بوک استفاده می کنند تا پیامها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سیاست حریم خصوصی واتس اپ به تاخیر افتاد

تغییر سیاست حریم خصوصی واتس اپ به تاخیر افتاد