مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:102021-01-16پزشكي

تمدید غیرحضوری 3654 دفترچه درمانی در بندرانزلی


رییس اداره بیمه سلامت بندرانزلی گفت: تعداد 3654 دفترچه درمانی بیمه شدگان در این شهرستان به صورت سیستمی و بدون مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان تمدید شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره بیمه سلامت بندرانزلی گفت: تعداد 3654 دفترچه درمانی بیمه شدگان در این شهرستان به صورت سیستمی و بدون مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان تمدید شد.

جمشید حسنی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا و جهت پیشگیری از ازدحام بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان، پوشش بیمه افرادی که از ابتدا تا پایان سال جاری در صندوق های بیمه روستاییان، سلامت همگانی همچنین ایرانیان بیماران خاص فاقد اعتبار شده بود، به صورت سیستمی تا آخر فروردین 1400 تمدید و دارای اعتبار شده است.

رییس اداره بیمه سلامت بندرانزلی تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، دفترچه بیمه سلامت همگانی، روستاییان و ایرانیان در ایام شیوع کرونا بدون الزام به انجام ارزیابی وسع، در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت برای مشمولین صادر می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان بندرانزلی بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در پنج صندوق بیمه ای جمعا به تعداد 30 هزار و 512 نفر هستند، گفت: از این تعداد، 7644 نفر از بیمه شدگان شهرستان در قالب صندوق کارکنان دولت، 1984 نفر در قالب ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید غیرحضوری 3654 دفترچه درمانی در بندرانزلی

تمدید غیرحضوری 3654 دفترچه درمانی در بندرانزلی