مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:002021-01-16سياسي

پیشکسوتان عرصه خبر الگویی مناسب برای تعالی جامعه رسانه ای هستند


استاندار یزد با اشاره به این که ثبت خاطرات و صحنه های ماندگار در تاریخ مرهون تلاش خبرنگاران و عکاسان خبری است، گفت: پیشکسوتان عرصه خبر باید به عنوان انعکاس دهنده دغدغه های مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، استاندار یزد در جریان سفر به اردکان به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با سید علی اکبر کلاهدوزان خبرنگار و عکاس پیشکسوت اردکانی دیدار و از وی تجلیل کرد.

محمدعلی طالبی در این برنامه با اشاره به سابقه کاری آقای کلاهدوزان در عرصه خبر و اطلاع رسانی، گفت: هنرمندی وی در زمینه انعکاس اخبار و رویدادهای خبری در شهرستان اردکان و استان یزد خاص و ویژه بوده است و این اخبار در طول پنجاه سال گذشته در رسانه های مختلف منعکس شده است.

وی افزود: در دوران مختلف مسئولیت بنده و رفت و آمدهایی که به شهرستان اردکان داشتم در اکثر برنامه ها با چهره خندان و روی باز آقای کلاهدوزان به عنوان عکاس و خبرنگاری که خیلی خوب با مخاطبین خودش ارتباط برقرار می کرد و هنرمندانه کار خود را انجام می داد مواجه می شدم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه شهرستان اردکان در سالیان اخیر در کانون رویدادهای خبری قرار داشته است، گفت: امروز فرصتی دست داد تا ضمن عرض ادب خدمت ایشان از همه زحمت ها و تلاش هایی که در طول این دوران برای جامعه خبری و رسانه ای استان انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان عرصه خبر الگویی مناسب برای تعالی جامعه رسانه ای هستند

پیشکسوتان عرصه خبر الگویی مناسب برای تعالی جامعه رسانه ای هستند