مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:552021-01-16اقتصادي

خدمات ویژه بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس این بانک


مدیر شعب بانک مسکن استان یزد به مناسبت هشتاد و دومین سالروز تاسیس این بانک، دو خدمت ویژه این بانک از جمله بخشودگی جرائم اقساط معوق در قالب طرح مهراندیش را معرفی کرد.

- ایسنا/یزد مدیر شعب بانک مسکن استان یزد به مناسبت هشتاد و دومین سالروز تاسیس این بانک، دو خدمت ویژه این بانک از جمله بخشودگی جرائم اقساط معوق در قالب طرح مهراندیش را معرفی کرد.

صیدنبی حیدریان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: از 25 دی ماه سال جاری به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن به صورت توام (بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن) در دستور کار شعب بانک قرار گرفته است.

وی با بیان این که بانک مسکن در بازه زمانی سالروز تاسیس بانک تا دهه مبارک فجر شرایط ویژه ای را جهت کمک به متقاضیان خرید مسکن ارائه می کند، اظهار کرد: این بانک با هدف کمک به خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن و همچنین کاهش هزینه های اخذ تسهیلات، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را از 25 دی ماه تا 22 بهمن ماه در دستور کار قرار داده است.

حیدریان سقف تسهیلات مذکور در مرکز استان برای خرید انفرادی 80 میلیون تومان و برای زوجین 160 میلیون تومان و در شهرستانهای استان برای خرید انفرادی 60 میلیون تومان و برای زوجین 120 میلیون تومان اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ویژه بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس این بانک

خدمات ویژه بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس این بانک