مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:552021-01-16اجتماعي

مدارس مازندران با وجود شرایط قرمز بازگشایی نمی شود


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با توجه به اینکه 10 شهر مازندران شرایط قرمز کرونایی دارد،مدارس این استان بازگشایی نخواهد شد.

- علیرضا سعدی پور در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت مدارس مازندران در این روزها که زمزمه بازگشایی مدارس و حضور برخی پایه های تحصیلی در برخی استان ها به گوش می رسد اظهارکرد: پایه های اول و دوم ابتدایی براساس اعلامی که از طریق ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش شده است در مناطقی که زرد و آبی هستند می توانند حضور پیدا کنند.

وی افزود: حضور عوامل اجرایی همانند معاونان و مدیر مدرسه مثل شیوه نامه ای که ادارات حضور می یابند است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:در خصوص هنرستان ها، فنی و حرفه ای و کار و دانش که دارای دروس عملی و کارگاهی هستند حضور دانش آموزان در مناطقی که زرد و آبی است صورت می گیرد و این موضوع شامل مناطق نارنجی و قرمز نیست.

سعدی پور با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا مازندران جزو مناطقی است که 10 شهر آن قرمز و مابقی نارنجی است، تصریح کرد: فعلا این اعلام تا بهمن ماه است و منتظریم تا پس آن تعیین تکلیف شویم.

وی تاکید کرد: با این اوصاف در استان مازندران که 10 شهر آن قرمز است مدارس بازگشایی نمی شود و این روند تا زمانی که وضعیت استان به حالت زرد یا آبی درآید ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مازندران با وجود شرایط قرمز بازگشایی نمی شود

مدارس مازندران با وجود شرایط قرمز بازگشایی نمی شود