مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 21:152021-01-15اقتصادي

التهاب در بازار روغن نباتی/ نسخه صمت کهگیلویه و بویراحمد برای ماه های بهمن و اسفند


کمبود روغن در سطح فروشگاه های زنجیره ای و حتی واحدهای صنفی و مغازه ها باعث التهاب در بازار روغن شده .

هر چند این مشکل کشوری و خاصه کهگیلویه و بویراحمد نیست اما از معاون بازرگانی سازمان صمت نسخه سازمان برای روزهای آینده را جویا شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، این روزها یکی از مشکلات اساسی در بازار کشور کمبود روغن نباتی است موضوعی که مردم پیگیری آن را از رسانه ها خواستار شدند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد هم روزی نیست که رسانه به موضوع و بحث داغ کمبود روغن در سطح بازار نپردازد،  انصافا روغن نه در فروشگاه های بزرگ و نه در واحدهای صنفی و مغازه ها یافت نمی شود.

موضوع را از معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن و تجارت پیگیر شدیم که  سید امیر تیمور موسوی به فارس گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران روغن خام را برای استیصال در اختیار کارخانجات تولیدی روغن قرار می دهد سپس در شبکه توزیع قرار می گیرد و ما روزانه با توجه به سقف سهمیه ابلاغی از کارخانه اکسین گچساران به مقصد شهرهای استان روغن توزیع می کنیم.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف روغن یک خانوار بر اساس سند مدیریت استراتژیک وزارت صمت 15 تا 17 کیلوگرم در سال است، گفت: عدم تخصیص ارز و مشکل مواد اولیه واردات روغن خام منجر به ایجاد این مشکل در سطح کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب در بازار روغن نباتی/ نسخه صمت کهگیلویه و بویراحمد برای ماه های بهمن و اسفند

التهاب در بازار روغن نباتی/ نسخه صمت کهگیلویه و بویراحمد برای ماه های بهمن و اسفند