مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:552021-01-15اقتصادي

تابلوی هنرمند مازندرانی پنج برابر قیمت پایه در حراج تهران فروخته شد


قیمت ابتدایی برای تابلوی نقاشی «گل حسرت» اثر این هنرمند مازندرانی  25 تا 35 میلیون تومان پیش بینی شده بود که در هنگام چکش خوردن اثر برای حراج، - قیمت ابتدایی برای تابلوی نقاشی گل حسرت اثر این هنرمند مازندرانی  25 تا 35 میلیون تومان پیش بینی شده بود که در هنگام چکش خوردن اثر برای حراج، با استقبال خریداران و مجموعه داران به 120 میلیون تومان رسید.

تابلوی نقاشی هنرمند مازندرانی در سیزدهمین دوره حراج آثار هنری تهران ، پنج برابر قیمت ابتدایی تعیین شده فروخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در سیزدهمین حراج تهران که بعد از ظهر امروز جمعه با اجرای حسین پاکدل در هتل پارسیان آزادی برگزار شد و با رکوردشکنی فروش آثار همراه بود، یک تابلو از جلال الدین مشمولی هنرمند اهل روستای کوتنا از توابع قائمشهر با استقبال خریداران و مجموعه داران مواجه شد.

قیمت ابتدایی برای تابلوی نقاشی گل حسرت اثر این هنرمند مازندرانی که از مجموعه 9 تابلویی گلدان ها به سیزدهمین دوره حراج آثار هنری تهران راه یافته بود، 25 تا 35 میلیون تومان پیش بینی شده بود که در هنگام چکش خوردن اثر برای حراج ، با استقبال خریداران و مجموعه داران به 120 میلیون تومان رسید.

مشمولی این اثر را با الهام از گلی که فصل پاییز در قبرستان های شمال می روید و به آن گل حسرت می گویند در دوران خانه نشینی کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوی هنرمند مازندرانی پنج برابر قیمت پایه در حراج تهران فروخته شد

تابلوی هنرمند مازندرانی پنج برابر قیمت پایه در حراج تهران فروخته شد