مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 17:502021-01-15دانش

ثبت نام پذیرفتگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور خوزستان


ثبت نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا 29 دی ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان ثبت نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا 29 دی ادامه دارد.

علیرضا اقبالی، رییس دانشگاه پیام نور خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ثبت نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام پذیرفته شدگان از 23 دی آغاز شده و تا پایان روز 29 دی ادامه دارد، گفت: پذیرفته شدگان این دانشگاه می توانند با مراجعه به سایت سازمان گلستان، مراحل نهایی ثبت نام خود را برای ترم بهمن انجام دهند.

رییس دانشگاه پیام نور خوزستان با اشاره به این که این دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه فعالیت های آموزشی اعم از برگزاری کلاس ها و امتحانات را به صورت مجازی برگزار کرده است، ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا همچنان در حالت خطر است همه کلاس ها و امتحانات این دانشگاه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی در خصوص تسهیلات دانشجویی نیز افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای تامین هزینه های دانشجویی و خرید لوازم الکترونیکی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرفتگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور خوزستان

ثبت نام پذیرفتگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور خوزستان