مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:352021-01-15اجتماعي

اعلام نحوه بازگشایی مدارس/ والدین موظف به رعایت مصوبات هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده، معاون وزیر آموزش و پرورش در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی اجتماعی درباره بازگشایی مدارس در مناطق رنگی کرونایی گفت: - حکیم زاده درباره چگونگی بازگشایی مدارس و موضوع اختیاری یا اجباری بودن حضور دانش آموزان در کلاس ها سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده، معاون وزیر آموزش و پرورش در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی اجتماعی درباره بازگشایی مدارس در مناطق رنگی کرونایی گفت: زمانی که درباره ناکارآمد بودن روش های آموزش از راه دور سخن می گوییم، به هیچ وجه قصد نادیده گرفتن تلاش های معلمان و افراد دخیل در آموزش کشور نیست.

وی تاکید کرد: متاسفانه کودکان و شرایط سنی آن ها به ویژه پایه اولی و دومی ها به گونه ای است که حتی پیشرفته ترین فناوری ها هم نمی تواند جایگزین آموزش حضوری و معلمان در کلاس درس شود.

درواقع آموزش مهارت های پایه ای با تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزانی که هیچ تصور و درکی از فضای مدرسه و معلم ندارند و در حساس ترین نقطه سنی و تحصیلی قرار دارند، بسیار دشوار است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: با توجه به این ضرورت و با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش حضوری در شهر های زرد و آبی برای پایه های اول و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه بازگشایی مدارس/ والدین موظف به رعایت مصوبات هستند

اعلام نحوه بازگشایی مدارس/ والدین موظف به رعایت مصوبات هستند