مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:302021-01-15دانش

10 شهر مازندران در لیست قرمز کرونا/ ارائه شماره برای مشاوره پزشکی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: درحال حاضر شهرستان های نکا، ساری، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی و بقیه شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

- در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه تعداد شهرهای قرمز استان به 10 شهرستان رسید، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های نکا، ساری، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی و بقیه شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی به بروزرسانی رنگ بندی کرونایی کشور در نقشه نرم افزار ماسک اشاره کرد و افزود: این رنگ بندی از روز شنبه 27 دی ماه  اجرایی می شود که در واقع رنگ بندی ها تصمیم گیری ستاد ملی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تنها یک عامل در شیوع کرونا تاثیر ندارد، تصریح کرد: برای کنترل این بیماری هر چقدر بتوانیم کارهایی را انجام دهیم که آسیب جدی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کمتری به جامعه وارد شود بسیار خوب است ، ولی کار بسیار سختی است.

این مسوول بیان کرد: به جز مازندران همه مناطق کشور وارد پیک سوم شدند و ورود و خروج از پیک در اکثر  استان ها تقریبا سه ماه طول کشید، درحالی که مازندران 23 هفته است که وارد پیک نشده است و اگر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شهر مازندران در لیست قرمز کرونا/ ارائه شماره برای مشاوره پزشکی

10 شهر مازندران در لیست قرمز کرونا/ ارائه شماره برای مشاوره پزشکی