مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:552021-01-15اجتماعي

شهادت 143 محیط بان در راستای حفاظت از محیط زیست کشور


فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور گفت: تاکنون 143 محیط بان در راستای حفاظت از منابع طبیعی به شهادت رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید محبت خانی روز جمعه در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان در سنندج اظهار کرد: محیط بانان پاسداران آب، خاک و هوا برای همه جانداران هستند و این فلسفه وجودی سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: با بسیج همه امکانات برای رفع دغدغه ها و مشکلات محیط بانان و خانواده های آنان تلاش می کنیم و ظرفیت های موجود را به کار خواهیم گرفت.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه سخنان خود اظهار کرد: محیط زیست به هیچ وجه مانع توسعه نیست بلکه از توسعه سبز که در بلند مدت باعث آسیب رساندن به جانداران نشود حمایت خواهد کرد.

محبت خانی افزود: در راستای حفاظت از محیط زیست کشور تاکنون 143 محیط بان جان خود را فدا کرده اند و این رشادت ها با ایثار و با فداکاری محیط بانان تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کنونی جامعه ما مدیون خون شهداست و همه ما در مقابل خانواده شهدا تکلیف حمایت از آنها را بر عهده داریم و باید به آن عمل کنیم.

محبت خانی تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بسیار مؤثرتر از اقدامات سلبی است و با تقویت رویکرد اجتماعی و فرهنگی می توان 80 میلیون محیط بان در کشور داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 143 محیط بان در راستای حفاظت از محیط زیست کشور

شهادت 143 محیط بان در راستای حفاظت از محیط زیست کشور