مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:502021-01-15ورزشي

ظرفیت وزنه برداری زنان برای ایران راضی کننده نیست/دنبال تربیت مربی زن هستیم


به لحاظ  شرعی، سنتی و اخلاقی نمی توان از مربیان مرد برای شناسایی و پرورش زنان وزنه بردار استفاده کرد و ازاین رو فدراسیون در برنامه ریزی ها به دنبال تربیت مربی زن  است.

- داوود باقری با اشاره به اینکه وزنه برداری از رشته های پرمخاطب و دارای اعتبار در المپیک است، گفت: در صورت تغییر در رفتارهای بین المللی، وزنه برداری از المپیک حذف نمی شود.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رفتار حرفه ای این فدراسیون نشان می دهد که ایران همواره دلسوز و حامی وزنه برداری بوده و اگر اظهارنظر و یا موضع گیری نیز صورت گرفته است به دلیل حفظ منافع جامعه وزنه برداری جهان بوده است.

داوود باقری تصریح کرد: شرایطی که هم اکنون در وزنه برداری جهان به وجود آمده و وضعیتی که به آن مبتلا شده است، ناشی از توجه نکردن به انتقادها، توصیه ها و دلسوزی ها است و فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران سال ها قبل منتقد این شرایط و وضعیت بود که توجه ای به آن نشد.

وی بابیان اینکه خط قرمز وزنه برداری، دوپینگ است و ایران در شش سال گذشته به خوبی نشان داده است که این تهدید را می شناسد، یادآور شد: فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران بارها درباره پررنگ کردن خط قرمز دوپینگ و در نظر گرفتن راهکارهای روانی و نگرشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت وزنه برداری زنان برای ایران راضی کننده نیست/دنبال تربیت مربی زن هستیم

ظرفیت وزنه برداری زنان برای ایران راضی کننده نیست/دنبال تربیت مربی زن هستیم