مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:202021-01-15سياسي

هیات رییسه کنگره حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند


ششمین کنگره حزب ندای ایرانیان امروز برگزار شد و در ابتدای این نشست «سامان بختیاری» به عنوان رییس و «مجتبی حسین خانی» به عنوان نایب رییس و «عصمت پناهی» به عنوان دبیر حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.

- ششمین کنگره حزب ندای ایرانیان امروز برگزار شد و در ابتدای این نشست سامان بختیاری به عنوان رییس و مجتبی حسین خانی به عنوان نایب رییس و عصمت پناهی به عنوان دبیر حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هیات رییسه، نایب رییس و دبیر حزب ندای ایرانیان در ششمین کنگره این حزب انتخاب شدند.

ششمین کنگره حزب ندای ایرانیان امروز - جمعه - برگزار شد و در ابتدای این نشست سامان بختیاری به عنوان رییس و مجتبی حسین خانی به عنوان نایب رییس و عصمت پناهی به عنوان دبیر حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.

علی (سامان) بختیاری، مصیب دوانی، باقر عین الله زاده و هادی لشکربلوکی نامزدهای جایگاه ریاست بودند و میلاد اکبری، سعید استوار، مجتبی حسین خانی، کوثر فرهادی بابادی، حسین نوری منش و نرگس یونسی نیز برای کرسی نایب رییسی نامزد شده بودند.

همچنین بهزاد برجی، سید علی اکبر حسنی، سجاد عباسی، هیمن عبدی، ایوب غیاثوند و عصمت پناهی برای دبیری اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات رییسه کنگره حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند

هیات رییسه کنگره حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند