مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 13:352021-01-15ورزشي

شرکت یک هزار نفر در جشنواره توفیق


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از شرکت یک هزار نفر در جشنواره توفیق خبر داد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره تا 22 بهمن تمدید شد.

- غلامرضا نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی توفیق (گرامیداشت سردار شهید حاج برگزار خواهد شد.

نظری تصریح کرد: بخش فرهنگی جشنواره در رشته روخوانی قرآن بصورت صحیح خوانی در دو بخش آقایان و بانوان زیر 12 سال، در رشته مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه نیز در دو بخش زن و مرد در همه رده های سنی و در رشته دست سازه با مواد دور ریختنی نیز به صورت خانوادگی برگزار می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان افزود: در بخش هنری نیز در رشته های نقاشی و خط تحریری در دو رده سنی زیر 12 سال و بالای 12 سال، در رشته عکس موبایلی و سفره آرایی در همه رده های سنی، در رشته خوانندگی و مداحی نیز فقط در بخش آقایان در رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین در رشته های تک نوازی و دونوازی، دابسمش، صداگذاری، شعرخوانی، سرایش شعر، داستان کوتاه، مشاعره در دو بخش بانوان و آقایان در همه رده های سنی برگزار می شود.

نظری تصریح کرد: در بخش ورزشی نیز در صورت اخذ مجوز  از سوی ستاد کرونا در رشته های دارت، تنیس روی میز، داژبال، بدمینتون در همه رده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت یک هزار نفر در جشنواره توفیق

شرکت یک هزار نفر در جشنواره توفیق