مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:102021-01-15سياسي

تقاضا از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت محرومیت زدایی بندرلنگه


یکی از اقشار خدوم و عزیزی که در شهر بندرلنگه نیازمند توجه مسؤولان استانی و نماینده مردم در مجلس هستند کارکنان شهرداری این بندر هستند که مطالبات چند ماهه آنها هنوز پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تفسیر سوره مبارکه کوثر پرداخت و اظهار داشت: کوثر مصادیق متعددی دارد که کوثر بودن حضرت زهرا مصادیق متعددی دارد که یکی از آن ها استمرار نسل ایشان تا امروز است به طوری که امروز بیش از 100 هزار سید در کشورهای مختلف جهان پراکنده هستند در حالی که روزگاری مشرکین پیغمبر را ابتر می نامیدند و می گفتند چون پسری ندارد نسل او منقرض خواهد شد.

 وی افزود: حضرت زهرا(س) می فرماید؛ یکی از محبوبترین اعمال در دنیا برای من انفاق در راه خداست.

با توجه به وضعیت نامناسب جمع زیادی از همشهریان به دلیل مشکلاتی که متاثر از تشکر کنم که بیش از 10 هزار بسته معیشتی و دیگر کمک های مورد احتیاج نیازمندان را تاکنون در اختیار آن ها قرار داده اند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا بیان داشت: از یکی از ارگان های انقلابی که در سطح کشور و به تبع آن در استان هرمزگان کمک های بسیار ارزشمندی را در این روزگار سخت به محرومان جامعه هدیه داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضا از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت محرومیت زدایی بندرلنگه

تقاضا از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت محرومیت زدایی بندرلنگه