مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:102021-01-15سياسي

شبکه های استانی در سوگ یاس نبوی/ پخش 9 هزار دقیقه ویژه برنامه


سیمای مراکز استان ها برنامه های مختلفی را با مدت زمان 9 هزار دقیقه و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روی آنتن می برند.

- سیمای مراکز استان ها برنامه های مختلفی را با مدت زمان 9 هزار دقیقه و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روی آنتن می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت این مهم در اولویت برنامه های عزاداری قرار گرفته و بر همین اساس بسیاری از این مراسم در قالب برنامه های ترکیبی روتین مراکز همانند برنامه های صبحگاهی، خانواده، شبانگاهی، کودک و نوجوان روی آنتن شبکه های سراسری و استانی می روند.

استودیوهای سوگواری، پوشش مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی، دعوت از کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه در ویژه برنامه ها از مهمترین این برنامه ها به شمار می روند و سیمای مراکز با عناوینی همچون فراق ستاره، کلام معرفت، در سوگ یاس، روضه خانگی، دیدار نامه، کرانه نور، اشک سرخ، بانوی بی نشان، گوهر دریا، مشکات، عطر یاس، هوای حرم، کثر هدایت و اجتماع مردمی فاطمیون تدارک وسیعی برای سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دیده اند.

به صورت کلی در قالب 700 برنامه با مدت زمان 8940 دقیقه برنامه از سیمای مراکز و با محوریت سیره و شخصیت حضرت فاطمه (س) پخش می شود همچنین ارتباط با شبکه های سراسری همچون شبکه شما هم در دستور کار قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های استانی در سوگ یاس نبوی/ پخش 9 هزار دقیقه ویژه برنامه

شبکه های استانی در سوگ یاس نبوی/ پخش 9 هزار دقیقه ویژه برنامه