مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:552021-01-15اجتماعي

تردد در دهستان جنگلی چلاو آمل ممنوع شد


با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز آمل ورود گردشگران و مسافران به مناطق بکر و جنگلی فنی کلا، سنگچال و فیلبند در دهستان چلاو ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، منطقه کوهستانی و جنگلی چلاو بخش امامزاده عبدالله از مناطق بکر، جنگلی، خوش آب و هوا و خوش نشین است که نه تنها در روزهای تعطیل بلکه در اکثر روزهای سال شاهد حضور بی شمار گردشگران و مسافران در مراتع، جنگل و مناطق دیدنی آن هستیم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا ، وضعیت فوق العاده آمل و قرمز بودن شرایط مازندران همچنان خوش گذرانی هم استانی ها و گردشگران خارج استان در این منطقه ادامه دارد و طی روزهای تعطیل هفته گذشته جمعیت فراوانی در مناطق فنی کلا، سنگچال، فیلبند و دیگر مناطق باعث نگرانی مردم آمل، افراد بومی و مسؤولان شده است.

پس از بازدید علیرضا شریعت فرماندار آمل، ضربی بخشدار منطقه امامزاده عبدالله و دیگر مسؤولان با همکاری ستاد کرونا شهرستان آمل، با همکاری اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای منطقه مسیر ارتباطی دهستان چلاو مسدود شده و ممنوعیت تردد در آن حاکم شد.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با توجه در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و همزمانی با تعطیلات هفته آینده پیش بینی حضور گردشگران و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در دهستان جنگلی چلاو آمل ممنوع شد

تردد در دهستان جنگلی چلاو آمل ممنوع شد