مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:002021-01-15سياسي

واکسن کرونا، نقطه عطفی در تاریخ پزشکی ایران خواهد بود


باید از دانشمندان کشور به خاطر تولید واکسن کرونا تقدیر کنیم که خوشبختانه پس از تأیید، تست موفق حیوانی اکنون تست انسانی هم آغاز شده و تا این لحظه موفق بوده است و قطعاً این اقدام نقطه عطفی در تاریخ پزشکی ایران خواهد بود البته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به مباحث تربیتی در خانواده و مسئله نامگذاری فرزندان، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرموده اند، حقوق فرزند بر پدران این است که برای آن ها نام نیکو بگذارند که خوشبختانه هم اکنون نیز در کشور ما بیشتر نام ها مربوط به ائمه است و طبق آمار اداره ثبت بیشترین نامگذاری در ورامین برای دختران فاطمه، زهرا و زینب بوده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: به هر شکل ممکن با رعایت شرایط بهداشتی باید ادای احترام کنیم نصب پرچم مشکی درب منازل، برگزاری مجالس روضه های خانوادگی در منازل، برگزاری روضه ها با رعایت مسائل بهداشتی، از مواردی است که باید انجام شود.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: مراسم عزاداری در سالروز شهادت از ساعت 10:30 صبح در مصلای ورامین برگزار می شود و مراسم تشییع نمادین که از باشکوه ترین و معنوی ترین مراسم طول سال است امسال به شکل خودرویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا، نقطه عطفی در تاریخ پزشکی ایران خواهد بود

واکسن کرونا، نقطه عطفی در تاریخ پزشکی ایران خواهد بود