مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 09:502021-01-15سياسي

تولید واکسن داخلی از مقاطع عزتمندانه انقلاب اسلامی است


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه تولید واکسن نقطه عطفی در تاریخ پزشکی ایران خواهد بود، گفت: تولید واکسن داخلی از مقاطع عزتمندانه انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به مباحث تربیتی در خانواده و مسئله نامگذاری فرزندان اظهار داشت: پیامبر اکرم فرموده اند؛ حقوق فرزند بر پدر آن این است که برای آنها نام نیکو بگذارند که خوشبختانه هم اکنون نیز در کشور ما بیشتر نام ها مربوط به ائمه است طبق آمار اداره ثبت بیشترین نامگذاری در ورامین برای دختران فاطمه، زهرا و زینب بوده است.

محمودی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا گفت: به هر شکل ممکن با رعایت شرایط بهداشتی باید ادای احترام کنیم نصب پرچم مشکی درب منازل، برگزاری مجالس روضه های خانوادگی در منازل، برگزاری روضه ها با رعایت مسائل بهداشتی، از مواردی است که باید انجام شود.

وی کمک به مردم را مهم دانست و افزود: برخی عزیزان همت کنند نان صلواتی و نذری در حاشیه های شهر توزیع کنند مراسم عزاداری در روز شهادت از ساعت 10:30 صبح در مصلای ورامین برگزار می شود و مراسم تشییع نمادین که از باشکوه ترین و معنوی ترین مراسم طول سال است امسال به صورت خودرویی انجام خواهد شد لذا کسانی که مایل هستند با خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن داخلی از مقاطع عزتمندانه انقلاب اسلامی است

تولید واکسن داخلی از مقاطع عزتمندانه انقلاب اسلامی است