مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 09:252021-01-15بين الملل

دولت ترامپ دشمنانش را نام برد


وزارت بازرگانی آمریکا با صدور دو دستورالعمل دولتی اعلام کرد موازین نظارتی جدیدی را برای کنترل انتقال فن آوری ها و فعالیت های افرادی که ممکن است با سرویس های نظامی خارجی همکاری کنند، - وزارت بازرگانی آمریکا با صدور دو دستورالعمل دولتی اعلام کرد موازین نظارتی جدیدی را برای کنترل انتقال فن آوری ها و فعالیت های افرادی که ممکن است با سرویس های نظامی خارجی همکاری کنند، وضع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس بیانیه روز پنجشنبه دفتر صنعت و امنیت وزارت بازرگانی آمریکا تشدید کنترل ها شامل ارتباطات با چین، کوبا، روسیه، ونزوئلا و همچنین تمام کشورهای حامی تروریسم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز براساس این بیانیه دولت آمریکا همچنین بر اشخاص آمریکایی که به برنامه های گسترش تسلیحات کشتار جمعی کمک می کنند نظارت بیشتری اعمال خواهد کرد.

انتقال سامانه های تسلیحاتی و ساخت تجهیزات، از جمله کمک های نامشروع در راستای گسترش سلاح های ممنوع توصیف شده است.

ویلبار روس، وزیر بازرگانی ایالات متحده درباره تشدید کنترل ها گفت: ما نمی توانیم به سازمان های اطلاعاتی نظامی دشمنانمان در چین، کوبا، روسیه، ونزوئلا، ایران و دیگر کشورهای حامی تروریسم اجازه دهیم تا از فن آوری یا خدمات ایالات متحده برای حمایت از اقدامات خرابکارانه یشان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ترامپ دشمنانش را نام برد

دولت ترامپ دشمنانش را نام برد