مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:002021-01-14حوادث

اجرای مانور ساعت صفر زلزله در اصفهان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای مانور صفر لحظه ای در منطقه کمشچه شهرستان برخوار با پیش فرض وقوع زلزله 2/6 ریشتری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی اظهار داشت: مانور لحظه ای با هدف ارزیابی و پایش آمادگی نیروها و عوامل امدادی، ارائه خدمات در زمان بحران و ارتقاء توانمندی نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در زلزله فرضی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان پیش فرض این مانور را که بدون هماهنگی قبلی انجام شده بود ، وقوع زلزله ای با بزرگی 2/6 ریشتر در نزدیکی کمشچه اعلام و افزود : این زلزله فرضی ساعت 8 صبح رخ داد و بلافاصله پس از آن تیم های ارزیاب هلال احمر برای بررسی میزان خسارت وارد منطقه شدند و همزمان تیم های امدادی شعب همجوار به عنوان شعب معین به محل حادثه فراخوان و اعزام شدند.

وی بررسی میزان خسارت در منطقه، امدادرسانی به افراد حادثه دیده، استفاده از تیم های جست و جو با کمک های سگ های زنده یاب و دستگاه های زنده یاب و .

را از جمله اقداماتی دانست که در این مانور انجام شد و تاکید کرد: کارهای لازم برای شناسایی افراد زنده انجام و خدمات تریاژ و انتقال مصدومین نیز هم از طریق آمبولانس های هلال احمر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور ساعت صفر زلزله در اصفهان

اجرای مانور ساعت صفر زلزله در اصفهان