مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:552021-01-14سياسي

هشدار گراهام به بایدن: جلوی استیضاح ترامپ را بگیر!


یک سناتور ارشد آمریکایی به بایدن هشدار داد استیضاح ترامپ در دوره پسا ریاست جمهوری وی، نتیجه ای جز تفرقه و خشونت نخواهد داشت و او باید مانع از انجام چنین فاجعه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، لیندسی گراهام عضو ارشد مجلس سنای آمریکا در یک رشته پیام توییتری، هشدار داد که استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی این کشور، به شعله ورتر شدن هرچه بیشتر آتش خشونت ها منتهی خواهد شد.

وی در ادامه از تصمیم میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا مبنی بر عدم برگزاری طرح استیضاح پیش از مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا، استقبال کرد.

گراهام که از اعضای قدیمی حزب جمهوریخواه است؛ خطاب به بایدن نیز گفت: اگر واقعاً در پی اتحاد آمریکا هستی، از راه مخالفت با برگزاری استیضاح در دوره پساریاست جمهوری ترامپ، فرصت برداشتن یک گام بزرگ را داری.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، احتمال دارد دموکرات ها طرح استیضاح ترامپ را 100 روز پس از برگزاری مراسم تحلیف بایدن به سنا ارسال کنند.

در آن بازه زمانی، ترامپ دیگر رییس جمهور آمریکا نیست، اما اگر جمهوریخواهان تمایل داشته باشند؛ استیضاح او می تواند به حذف از گردونه انتخاباتی 2024 و مواردی مانند محرومیت از حقوق بازنشستگی ریاست جمهوری منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار گراهام به بایدن: جلوی استیضاح ترامپ را بگیر!

هشدار گراهام به بایدن: جلوی استیضاح ترامپ را بگیر!