مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:452021-01-14سياسي

پنجمین دوره اکسپو هنری تبریز اواخر اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود


مدیر اکسپو هنری تبریز با تاکید بر اینکه نمایشگاه فروش آثار هنری تبریز اواخر اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار می شود، گفت: این دوره از نمایشگاه در رشته های نقاشی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر اکسپو هنری تبریز با تاکید بر اینکه نمایشگاه فروش آثار هنری تبریز اواخر اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار می شود، گفت: این دوره از نمایشگاه در "رشته های نقاشی، خط نقاشی، مجسمه و عکس" برگزار خواهد شد.

محمد محمودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با نزولی شدن شرایط کرونایی در کشور، شورای برگزاری اکسپو مقرر کرده تا این رویداد فرهنگی بعد از اتمام ماه مبارک رمضان در 30 اردیبهشت افتتاح و تا دوم خرداد 1400 ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اکسپو تبریز همانند دوره های قبل در محل هتل لاله پارک تبریز برگزار خواهد شد، افزود: روز اول برگزاری این رویداد که 30 اردیبهشت ماه است، ویژه خریداران، مجموعه داران و مهمانان ویژه بوده و سه روز بعدی نیز میزبان جمیع علاقه مندان به آثار هنری خواهیم بود.

وی در مورد علت تاخیر در برگزاری دوره پنجم اکسپو تبریز هم گفت: شرایط کرونایی کشور مانع از آن شد که این رویداد هنری در موعد خود(آبان ماه) برگزار شود؛ همچنین برودت هوای تبریز در زمستان نیز مزید بر علت شد تا این رویداد به تاخیر افتاده و در سال 1400 برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره اکسپو هنری تبریز اواخر اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود

پنجمین دوره اکسپو هنری تبریز اواخر اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود