مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 05:552021-01-14حوادث

مهرستان در آتش بی مهری می سوزد/نبود تجهیزات آتش نشانی در روستاها


مهرستان بیش از 12 سال است که به عنوان یک شهرستان مستقل معرفی شده اما متاسفانه همچنان با مشکلات عدیده زیرساختی از جمله نبود تجهیزات آتش نشانی در روستاها مواجه است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، مهران خاکی زایی؛ روستاهای شهرستان مهرستان مدت هاست که در انتظار برخورداری از تجهیزات و پایگاه های آتش نشانی برای مقابله با حوادث و کاهش تلفات آتش سوزی و تحقق اصل توسعه روستایی هستند.

به گفته کارشناسان، ایمنی از اساسی ترین نیازهای زندگی بشر بوده و اقدام برای کاهش خسارت ناشی از حوادث آتش سوزی احتمالی، از تدابیر و تلاش های دوراندیشانه انسان در این زمینه است.

خسارت های ناشی از حوادث آتش سوزی را می توان با مدیریت صحیح پیشگیرانه، ارتقای آگاهی مردم و تهیه امکانات لازم برای مواجهه با چنین رویدادی به حداقل کاهش داد.

برخورداری از لوازم و تجهیزات لازم آتش نشانی از مهمترین عوامل اولیه در کاهش میزان خسارت های احتمالی ناشی از آتش سوزی است که نبود آن موجب گسترش حریق و بروز خسارت های مالی و جانی می شود.

در حال حاضر روستاهای شهرستان مهرستان به علت نداشتن تجهیزات و لوازم آتش نشانی در مواقع بروز آتش سوزی، فرصت مهار زودتر آتش را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرستان در آتش بی مهری می سوزد/نبود تجهیزات آتش نشانی در روستاها

مهرستان در آتش بی مهری می سوزد/نبود تجهیزات آتش نشانی در روستاها