مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 19:202021-01-13اقتصادي

حمایت از تولیدکنندگان ماهیان سردآبی در مارگون


مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان مارگون گفت: از تولید کنندگان ماهیان سردآبی در منطقه سیلاب و کلوار این شهرستان حمایت می شود.

- علی صالح بهمن پور در نشست با کشاورزان منطقه سیلاب و کلوار با اشاره به اینکه رسیدگی به روستاها و مناطق محروم در بخش مارگون و کمک به تولید و اشتغال در بخش کشاورزی از اهداف جهادکشاورزی شهرستان است، افزود: اقدامات لازم در خصوص توزیع مناسب و به موقع کود شیمیایی و مشکلات کانال های آب کشاورزی منطقه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه در حوزه شیلات و پرورش ماهیان سردآبی اظهارکرد: حمایت های لازم از تولیدکنندگان ماهیان سردآبی در منطقه سیلاب و کلوار انجام می شود و سعی می کنیم با همکاری بانک های عامل تسهیلاتی نیز به متقاضیان پرداخت شود.

مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان مارگون آموزش کشاورزان و ترویج را از دیگر برنامه های جهادکشاورزی شهرستان مارگون دانست و تصریح کرد: کارشناسان کشاورزی برای بهبود و افزایش تولید به کشاورزان این حوزه، آموزش های لازم را ارائه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن پور بیان کرد: در راستای کشاورزی مکانیزه، متقاضیان جهت خرید دستگاه ها و ادوات کشاورزی به بانک های عامل معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان ماهیان سردآبی در مارگون

حمایت از تولیدکنندگان ماهیان سردآبی در مارگون